قویترین وبلاگ در آموزش فیزیک

محفلی برای کمک به درک بهتر فیزیک دانش آموزان

قویترین وبلاگ در آموزش فیزیک

محفلی برای کمک به درک بهتر فیزیک دانش آموزان

سوال و جواب کامپیوتری

هنگامی که ویندوز بالا می آید یک سری برنامه ها مانند یاهو مسنجر یا بعضی ویروس یابها به طور اتوماتیک اجرا می گردند.

اما چگونه میتوان از دست این برنامه ها خلاص شد؟

برای شروع بر روی منوی start کلیک کنید. از میان گزینه های موجود گزینه run را کلیک کنید. سپس در کادر open بنویسید : msconfig و بر روی ok کلیک کنید. با این کار صفحه ای باز میشود که دارای چند تب می باشد. از میان تب های بالای صفحه تب startup را انتخاب کنید. همانطور که میبینید در این صفحه یک فهرستی از برنامه ها وجود دارد.این برنامه ها برنامه هایی می باشند که در هنگام استفاده یا به طور دائم یک آیکن از آنها در قسمت سمت راست taskbar وجود دارد.اگر میخواهید که یکی از برنامه هایی که در این لیست وجود دارد به طور خودکار هنگام بالا آمدن کامپیوتر اجرا گردند بر روی مربع روبروی آنها کلیک کنید.

در صورتی که بخواهید همه برنامه هایی که نشان داده شده است هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا گردند می توانید بر روی Enable all و در صورتی که میخواهید هیچ کدام از برنامه ها اجرا نگردند بر روی disable all کلیک کنید.

همچنین می توانید با کلیک کردن بر روی مربع روبروی این برنامه ها هم این کار را انجام دهید. بعد از اینکه برنامه های مورد نظر را انتخاب کردید بر روی ok کلیک کنید. با این کار یک ضفحه کوچک با نام system configuration باز میگردد. که در آن توضیح داده شده است که برای اعمال تغییرات شما باید کامپیوترتان ری استارت شود. اگر بر روی restart کلیک کنید کامپیوتر شما ری استارت خواهد شد و در صورتی که بر روی exit without restart کلیک کنید کامپیوتر شما ری استارت نخواهد شد و تغییرات هم زمانی اعمال می شوند که شما کامپیوتر را برای بار بعد روشن کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد